tiistai 19. elokuuta 2014

GREY MAXIDRESS

Äidin vaatekaappi on vaan toisinaan aikamoinen aarrearkku varsinkin, jos etsii jotain ihan uutta ja kivaa. Tällä kertaa käteeni osui harmaa maksimekko, joka hintalapusta päätellen on peräisin Vilasta. Olen käyttänyt sitä nyt muutaman kerran, mutta vihdoinkin se päätyi kuviin.
             Koulun alettua olen huomannut itsessäni yhden asian, mitä onkin jo jonnin verran ollut ikävä, nimittäin motivaatio blogia kohtaan. Olen löytänyt taas sen kirjoittamisen ilon, sekä intohimon vaatekaapin tonkimiseen ja kuvienmuokkaukseen. Myös leipomiseen olen rakastumassa vielä vahvemmin lisää ja eilen pyöräyttelinkin persikkakeikauskakun, joka vie kyllä makunystyrät mennessään. Nam!
             Olen tässä pohtinut viime päivät muutamia erikoispostauksia ja miettinyt niiden toteutusta. Erityisesti postaukset liikunnasta ja kauneuskilpailuista, sekä uusi My day kiiluvat tällä hetkellä ''listan'' kärjessä ja kenties ne piakkoin tänne ilmestyvätkin. Muistattehan, että jos mielenpäällä pyörii jotain kysymyksiä tai postaus ehdotuksia, niin otan niitä enemmän kun mielelläni vastaan :)
-Jenna-

 

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!