maanantai 8. syyskuuta 2014

BE PROUD OF YOURSELF

''Ole ylpeä siitä mitä sinulla on. Olet upea juuri sellaisena, kuin nyt olet. Toteuta unelmasi, haasta itsesi. Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan, vaan kun itse toimit haaveidesi eteen, voit saavuttaa haluamasi''

Tällä hetkellä olen onnellinen. En ehkä nyt aivan ilosta pompi, mutta tällä hetkellä minun on hyvä olla. Stressi ei paina päälle (vielä) ja voin olla ylpeä, miten yllättävänkin hyvin olen saanut asiat tehtyä ajoissa ja jaoteltua aikaani, niin että myös vapaa-ajalle on riittänyt tilaa.
           En taida malttaa pitää tätä viime kerralla vihjaamaani asiaa enää salaisuutena. Tosiaan pääsin kahdeksan finalistin joukkoon Miss Pieksämäki&Savon neito finaalin! Olen nyt vuoden vanhempi ja henkisesti kypsempi, kuin vuosi sitten kisa depyytissäni Miss Jyväskylä kilpailussa. Finaali käydään 4.10 Pieksämäen urheilutalolla ja tapahtuma on myös alaikäisille sallittu. Totta kai kilpailu hieman jännitää, varsinkin kroppa ei aivan ole siinä kunnossa kuin pitäisi. Töitä sen eteen toki tehdään ja paljon, mutta se riittääkö se jää arvoitukseksi, eikä ole enää minun päätettävissäni. Joka tapauksessa olen ylpeä tästä mitä olen saavuttanut. Olen ylpeä kropastani näytti se miltä lystäänsä, se on osa minua ja se on hyväksyttävä. Vaikka toiset tytöt olisivat minkälaisia kauneuskuningattaria tahansa, ei se minua pelota. En halua kuulostaa omahyväiseltä, mutta yritän sanoa, että on pidettävä lippu korkealla ja oltava vertaamatta itseään toisiin. Olen kaunis juuri tällaisena, omana sekopäisenä itsenäni ja se riittäköön :)
-Jenna-

Kuva viime syksyltä

         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!