torstai 29. elokuuta 2013

SUNNY AUTUMN DAY

Heissan saa! Matikan läksyt aherrettuna ja tässä suunnittelen nukkumatin kanssa treffeille lähtöä. Viikonloppuna aion paahtaa koulu tehtäviä. Vähän psykan esseetä yms. kivaa.
    Mutta huomenna aion mennä Muotipäiville! Viime vuonna olin tapahtumassa yksin, koska HoGGis ajatteli ''unohtaa'' ja missasi koko tapahtuman, mutta nyt olen muistuttanut heinäkuusta asti, joten eiköhän se nyt muista. Huomenna kumminkin tulee otetuksi varmasti paljon näytös kuvia, ja omia asukuvia. Niitä näätte sitten.
    Joku kommentoi blogin puolelle idean My day- postauksesta ja olen suunnitellut sellaisen tekemistä. Joten ajattelin kysästä teiltä, että arkipäivästä vai viikonlopusta?
Love Jenna






14 kommenttia:

  1. Arkipäivä koska koulu ja mä;) eivaa, iha sama,kummasta saat paremmin kuvia c: oot ihana<3

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja ihana tuo paita! ja arkipäivästä toki!:) huomennaaaa <3

    VastaaPoista
  3. arkipäivä vois olla kivempi!

    VastaaPoista
  4. Miks HoGGiksessa kirjoitetaan noi g:t isolla???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a en tiedä mistä on tullut :D Näyttää paremmalta? :D

      Poista
    2. Näyttää kamalalta ! käyttääkö kukaa muu tota tuollein?

      Poista
    3. En tiedä käyttääkö kukaan muu, mut minä käytän :D

      Poista
  5. Sellasesta päivästä millon on paljon "ohjelmaa" :) Ihan sama onko arkipäivä vai viikonloppu!:-)

    VastaaPoista
  6. Arkipäivä, nii saa vähä tietää mitä sun lukiopäivään kuuluu:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!